ימים: א -ו: 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00
לייעוץ חייגו עכשיו

052-8693401

עורך דין צוואות וירושות בחיפה

תושבי חיפה והסביבה כמו יתר תושבי ישראל זקוקים לעורכי דין המתמחים בדיני צוואות וירושות על מנת שיוכלו לוודא כי לאחר לכתם לעולם שכולו טוב ינהגו ברכושם ונכסיהם בדיוק כפי שהיו רוצים.

אדם אשר עיניו בראשו וחשוב לו כי ינהגו ברכושו לאחר מותו כפי רצונו, טוב יעשה ויכין צוואה עוד בחיו אשר תפרט בדיוק את חלוקת רכושו, הגורמים היורשים וכו'.

עורך דין צוואות וירושות בחיפה - עורכי דין עקראוי את מזרחי ושות'

עורך דין צוואות וירושות בחיפה זהו עורך דין המתמחה בדיני צוואות ובעל ניסיון בעריכת צוואות שונות לרבות צוואה נוטריונית, ייפוי כוח מתמשך וכו'.

משרדנו ממליץ לכל תושבי חיפה והסביבה להקדיש זמן קצר לטיפול ודאגה ליום המחר ולפעול לעשיית צוואה מפורטת אשר תמנע סכסוכים עתידיים בין היורשים השונים ובני משפחה.

מתי מומלץ לערוך צוואה

משרדנו נתקל לא אחת בשאלה מתי מומלץ לאדם לערוך צוואה שכן ברור הוא כי ישנו הבדל בין אדם מבוגר בא בשנים לאדם צעיר אשר כל חייו לפניו.

אמנם, צעירים וכאלה הנמצאים בתחילת דרכם בחיים אינם חושבים על עריכת צוואה ואינם מעוניינים לפנות לעורך דין על מנת שיערוך עבורם צוואה. הטענה הרווחת היא כי אין טעם לערוך מסמך כאשר ישנם עוד שנים ארוכות לחיות, לעבוד ולפעול.

אכן, עריכת צוואה נפוצה יותר בקרב בני הגיל השלישי אשר צברו רכוש וממון וכעת מעוניינים לוודא כי לאחר מותם יורשיהם יפעלו בדיוק כפי שרצו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי אין אדם יודע מה ילד יום וגם אם מדובר באדם צעיר עדין מומלץ לערוך צוואה ולקנות עתיד שקט ובטוח ליורשים השונים בפרט כאשר ישנם הרבה כאלה.

לאיזה סוג אוכלוסיות מומלץ יותר לערוך צוואה

כפי שציינו קודם לכן, ההמלצה לערוך צוואה הינה לכל אדם ואדם ללא תלות גיל או מצב בריאותי. יחד עם זאת, ישנם סוגי אוכלוסיות אשר מומלץ להן לערוך צוואה מוקדם ככל שניתן ולא להתמהמה עם העניין.

  • אנשים החולים במחלה סופנית אשר עתידם אינו ידוע. מחלה סופנית אשר עלולה לא עלינו להביא למותו של אדם היא אחד הדברים המדרבנים אדם לגשת למשרד עורכי דין ולערוך צואה.
  • קשישים ובני הגיל השלישי. מפאת גילם המבוגר והעובדה כי בסופו של דבר אין אדם החי חיי נצח מומלץ לבני הגיל השלישי לערוך צוואה בפרט כאשר בידם רכוש ונכסים.
  • מי שבדיו נכסים וכספים. אנשים אמידים אשר בידהם כספים ורכוש אחר מומלץ להם לערוך צוואה ללא קשר לגילם שכן נכסים וממון עלולים בעתיד לגרום לסכסוכים שונים בין היורשים.
  • אדם המודע לסכסוכים הקיימים בין יורשיו. לדוגמה הורים המודעים לכך כי בין ילדיהם שורר סכסוך כזה או אחר טוב יעשו אם יערכו צוואה מסודרת אשר תפרט כיצד ובאיזה אופן רכושם יחולק בין ילדיהם. אחד מהסכסוכים המשפחתיים הנפוצים ביותר אחרי מות אדם נוגע לירושה ונכסים שנשארו.
  • צוואה היא למעשה מסגרת כללים המשקפת את רצון המוריש אשר יכול ורשאי בכפוף לחריגים מסויימים לקבוע כיצד ינהגו בנכסיו ורכושו לאחר לכתו לעולם שכולו טוב.

כיצד תושבי חיפה והסביבה יוכלו לאתר עורך דין צוואות וירושות

הצורך בלהבטיח צוואה נכונה ומדויקת מביא בהכרח לאיתור עורך דין המתמחה בדיני צוואות וירושות אשר לו הניסיון והידע בעריכת צוואה אשר תענה בדיוק לצרכים של הלקוח. לתושבי חיפה והסביבה ישנן אפשרויות רבות לאתר עורך דין המתמחה בדיני צוואות וירושות ויש לוודא כי התקשרות עם עורך הדין תעשה לאחר שאכן הוכח כי הוא בקיא ומנוסה בתחומו.

תושבי חיפה והסביבה יוכלו להתקשר בייצוגו של עורך דין לצורך עריכת צוואה באמצעות מגוון רחב של ערוצים. מה שחשוב הוא לזכור כי עורך דין צוואות וירושות בחיפה יהיה עורך דין מנוסה אשר ידע לערוך את הצוואה בדיוק כפי שהייתם רוצים.

צוואה זה מסמך הכוונות שלכם בה תקבעו איך עניינכם יתנהלו

היות וצוואה הינה מסמך המשקף ומתעד את רצון המוריש, ניתן באמצעות עריכה נכונה של צוואה לקבוע כיצד ובאיזה אופן יחולק רכושו של החותם וכן כיצד ינהגו בו.

המוריש רשאי לקבוע באופן אשר נראה לו לנכון כי פלוני אלמוני לא ירש דבר וכן רשאי לקבוע כי כספו ונכסיו יחולקו שווה בשווה בין ילדיו.

במסגרת הצוואה ניתן לקבוע בדיוק כיצד ינהגו בחפציכם והנכסים השייכים לכם אחרי שתלכו לעולם שכולו טוב. למעשה, הצוואה הינה מסמך הוראות ליורשים שלכם כיצד ובאיזה אופן לפועל אחרי לכתכם בשיבה טובה.

אין טוב יותר לדעת כי השארתם אחריכם סדר והכוונה בנוגע לרכושכם כך שאף אחד מיורשכם לא יריב ולא יגרום לסכסוך.

גם אם מצבכם הרפואי תקין וגם אם נראה לכם כי אין טעם לערוך צוואה בשלב זה של חייכם זכרו כי באמצעות עריכת צוואה באופן די פשוט יחסית ניתן להבטיח שקט ושלום בין יורשכם. משרדנו ערוך ומוכן לספק לתושבי חיפה והסביבה שירותים משפטיים הקשורים בעריכת צוואות וכל הקשור בכך. השאירו לנו הודעה ואנו נפעל לשוב אליכם בהקדם האפשרי.

במאמר זה דיברנו על:
המחבר

מייל אישי: yerushonlaw@gmail.com | אודותינו | עורכי דין עקראוי את מזרחי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים רבות בדיני צוואות וירושות תוך מתן דגש על יישום רצונו של הלקוח ועריכת המסמכים המשפטיים לפי רצונו ודעתו בדיוק כפי שרצה.
קו המנחה של משרדנו הוא כי רצונו של אדם כבודו והדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בפעולות אשר יש לבצע לאחר לכתו של המוריש בשיבה טובה לעולם שכולו טוב.
משרדנו נוהג בזהירות יתרה בעריכת המסמכים המשפטיים ומוודא כי הלקוח הבין ומודע לתוכן הנרשם בהם וכן שבע רצון מהאופן בו יתקבלו החלטות הנוגעות לענייניו האישיים לאחר פטירתו.

עורך דין צוואות וירושות עקראוי את מזרחי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עקראוי את מזרחי ושות'
עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין צוואות וירושות
לייעוץ חייגו עכשיו
052-5595831
פתח צ'אט
זמינים לשירותך 24/7
לייעוץ ללא התחייבות שלחו הודעה
דילוג לתוכן