ימים: א -ו: 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00
לייעוץ חייגו עכשיו

052-8693401

עורך דין צוואות וירושות בירושלים

גם תושבי ירושלים והסביבה כמו כל שאר תושבי מדינת ישראל זקוקים לעורך דין המתמחה בדיני צוואות וירושות אשר יערוך עבורם צוואה ויבטיח כי עניינים האישיים יתנהלו בדיוק כפי שרצו לאחר לכתם בשיבה טובה.

עורך דין צוואות וירושות בירושלים - עורכי דין עקראוי את מזרחי ושות'

עורך דין צוואות וירושות בירושלים זהו עורך דין אשר צבר ניסיון וידע משפטי בעריכת צוואות וכן ביכולתו להגן על צוואה בבית משפט מפני התנגדויות אשר תעלנה כלפיה.

תושבי ירושלים והסביבה זה הזמן לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בעריכת צוואות ולהבטיח כי יורשיכם יפעלו לקיים את הוראותכם בנוגע לרכוש והנכסים שהותרתם אחריכם בשיבה טובה.

משרד עורכי דין עקראוי את מזרחי יעשה כל שביכולתו להבטיח לכם עריכת צוואה בדיוק כפי שרציתם ללא פשרות וללא השמטת דברים. זכרו, הצוואה שלכם היא הדבר שיבטיח את רצונכם גם ביום שלא תהיו פה.

למי בעיקר מומלץ לערוך צוואה

ניתן לומר כי צוואה היא עניין אשר מומלץ לכל אדם לבצע במהלך חייו ללא קשר למצבו הבריאותי. צוואה תבטיח כי העניינים החשובים לכם אלו שלא תוכלו לנהל ולקיים לאחר לכתכם לעולם שכולו טוב ימשכו לפעול בדיוק כפי שרציתם ויורשיכם ימלאו אחר ההנחיות שהותרתם וצוואתכם. יחד עם זאת, ישנן קבוצות מסוימות אשר מומלץ להן לערוך צוואה יותר מכל אדם אחר:

  • ידועים בציבור – על מנת שבני הזוג יוכלו לשמור כל אחד על נכסיו ורכושו מומלץ לערוך צוואה בנוסף להסכם יחסי ממון. רק כך ניתן יהיה להבטיח כי במקרה של מוות חלילה של אחד מבני הזוג יורשיו יוכלו לקבל את נכסיו וכספו וימנע סכסוך עם בן הזוג השני.
  • אנשים הסובלים ממחלה סופנית – מי שסובל לא עלינו ממחלה סופנית אשר עלולה להכריעו בטווח הקצר מומלץ לו לערוך צוואה ולהבטיח כי ביום שלא יהיה פה יורשיו ינהגו ברכושו בדיוק כפי שהיה רוצה שיהיה.
  • יורשים מסוכסכים – על מנת למנוע מריבות בין יורשים מומלץ לערוך צוואה ובכך להבטיח חלוקת רכוש כפי שהמוריש היה רוצה. במשפחות רבות לאחר מות אחד מההורים מתפתח סכסוך בין היורשים השונים סביב ירושה והדבר לעיתים גולש לדיונים ארוכים בבתי משפט. מומלץ במקרה בו קיימים מספר רב של יורשים לערוך צוואה ידועה מראש אשר תמנע סכסוך.

מה ניתן לרשום בצוואה

באופן עקרוני ניתן לומר כי במסגרת צוואה רשאי המוריש לרשום ולצוות כל דבר שירצה בנוגע לרכושו ונכסיו. המוריש יכול לנשל לחלוטין יורש כזה או אחר ולחילופין להעניק את מלוא רכושו ונכסיו ליורש אחד.

בדרך כלל מקובל כי הורים המורישים לילדיהם את נכסיהם מחלקים זאת שווה בשווה ביניהם ומעניקים להם הכל שווה באופן יחסי לכמות היורשים.

המחוקק אשר הבין כי לצוואה ישנה משמעות רבה במסגרת חירותו של המוריש לקבוע מי מבין יורשיו יקבל מה ומתי, אפשר לערוך את הצוואה באיזה אופן שהמוריש יחפוץ ובלבד שהצוואה לא תפגע בהוראות חוק.

כך ובאופן זה, יוכל המוריש להבטיח כי ניהול ענייניו האישיים יעשה בדיוק כפי שהיה רוצה ללא עיגולי פינות.

איזה סוג צוואה מומלץ לערוך

ישנן מספר סוגי צוואות שונים אשר כולן כשרות ותקינות מבחינה משפטית. יחד עם זאת, על מנת שניתן יהיה להבטיח את קיום הצוואה בשלב מאוחר יותר, מומלץ לבצע את הצוואה לכל הפחות בפני שני עדים אשר יהיו נוכחים בעת חתימת המוריש עליה. יש לזכור כי כאשר מבקשים לקיים צוואה קיימת האפשרות למתנגדיה לעלות טענות כלפי כשירותה. טענות אלו יהדפו ככל והצוואה תהיה חזקה מבחינה משפטית ותקפה.

צוואה נוספת המומלצת על ידי משרדנו לעריכה היא צוואה בפני רשות. צוואה בפני רשות היא צוואה הנערכת בפני נוטריון אשר מאמת וחותם עליה. צוואה זו היא למעשה הצוואה החזקה ביותר מבחינה משפטית וטענות שונות בגין כשירותה לאחר מכן צריכות להיות חזקות ומשמעותיות על מנת שבית המשפט יורה על ביטולה.

מה הזמן הנכון לערוך צוואה

היות ואין אדם יודע מה ילד יום למרבה הצער לא ניתן לדעת מהו המועד הנכון לערוך צוואה וכן מתי מומלץ לעשות כן. כמובן שכאשר אנו מדברים על אנשים חולים או באים בימים ההמלצה לערוך צוואה מקבלת משנה חשיבות אך כאשר מדובר על אדם בריא לכאורה נראה כי לא קיימת דחיפות לערוך צוואה.

ובכן, לא ניתן לומר מהו הזמן המדויק לערוך צוואה אך כן ניתן לומר כי עריכת צוואה מוקדם ככל שניתן תוכל לסייע למוריש להבטיח כי ענייניו האישיים יתנהלו לאחר לכתו בדיוק כפי שהיה רוצה ללא התנגדויות שונות ובעיות אחרות מצד יורשיו השונים. כאשר אנו מדברים על צוואה נראה כי מומלץ לעורכה מוקדם ככל שניתן ויפה שעה אחת קודם. לעריכת צוואה בשלב מוקדם בחיי המוריש אין כל משמעות או השלכה ומשכך מדובר ביתרון בלבד.

פנו לעורך דין וערכו צוואה עוד היום

תושבי ירושלים והסביבה זה הזמן לשנס מותניים ולוודא כי יורשיכם ינהגו בעניינכם האישיים לאחר לכתכם בדיוק כפי שהייתם רוצים. עורך דין צוואות וירושות בירושלים הוא עורך דין אשר לו הניסיון בעריכת צוואת לרבות צוואה נוטריונית.

גם אם נדמה לכם שאין כל סיבה נראית לעין לעורך צוואה בשלב זה של חייכם זכרו כי מדובר בפעולה משפטית פשוטה יחסית אשר תקנה לכם שקט וביטחון.

משרד עורכי דין עקראוי את מזרחי מתמחה בעריכת צוואות לרבות צוואה בפני רשות, צוואה נוטריונית. משרדנו חרת על דגלו להעניק ללקוחותיו שירות משפטי מקצועי, מסור ומדויק כך שעם עריכת הצוואה וחתימתה תוכלו להיות רגועים ובטוחים כי גם ביום שלא תהיו פה עניינכם ימשיכו לתפקד בדיוק כפי שרציתם. השאירו לנו הודעה ואנו נדאג לשוב אליכם בהקדם האפשרי.

במאמר זה דיברנו על:
המחבר

מייל אישי: yerushonlaw@gmail.com | אודותינו | עורכי דין עקראוי את מזרחי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים רבות בדיני צוואות וירושות תוך מתן דגש על יישום רצונו של הלקוח ועריכת המסמכים המשפטיים לפי רצונו ודעתו בדיוק כפי שרצה.
קו המנחה של משרדנו הוא כי רצונו של אדם כבודו והדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בפעולות אשר יש לבצע לאחר לכתו של המוריש בשיבה טובה לעולם שכולו טוב.
משרדנו נוהג בזהירות יתרה בעריכת המסמכים המשפטיים ומוודא כי הלקוח הבין ומודע לתוכן הנרשם בהם וכן שבע רצון מהאופן בו יתקבלו החלטות הנוגעות לענייניו האישיים לאחר פטירתו.

עורך דין צוואות וירושות עקראוי את מזרחי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עקראוי את מזרחי ושות'
עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין צוואות וירושות
לייעוץ חייגו עכשיו
052-5595831
פתח צ'אט
זמינים לשירותך 24/7
לייעוץ ללא התחייבות שלחו הודעה
דילוג לתוכן