ימים: א -ו: 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00
לייעוץ חייגו עכשיו

052-8693401

עורך דין צוואות וירושות במרכז

תושבי המרכז שימו לב, אם עד היום טרם ערכתם צוואה והסדרתם את עניינכם המשפטיים זה הזמן להירתם למשימה ולפנות לעורך דין המתמחה בדיני צוואות וירושות.

עורך דין צוואות וירושות במרכז - עורכי דין עקראוי את מזרחי ושות'

באמצעות ייצוג משפטי פשוט, עורך דין צוואות וירושות במרכז הארץ יסייע לכם לערוך צוואה אשר תסדיר את עניינכם המשפטיים ויבטיח כי לאחר לכתכם בשיבה טובה לעולם שכולו טוב יורשכם ימשיכו לנהוג ברכוש שהותרתם בדיוק כפי שהייתם רוצים.

זה הזמן לפנות למשרדנו ולקבל ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות בנוגע לעריכת צוואה הנוגעת לרכוש והנכסים שבבעלותכם. כפי שנראה מיד, ישנם מספר סוגי צוואות כאשר משרדנו ימליץ לכם איזו צוואה לערוך בהתאם לרצונכם וכלל נסיבות העניין הקשורות במצבכם האישי.

עריכת צוואה לא רק לבני הגיל השלישי

ישנה נטייה לחשוב כי רק אנשים קשישים או מבוגרים צריכים לערוך צוואה שכן בקרוב עלולים הם לסיים את חייהם ולהותיר מאחור רכוש ונכסים. אמנם, נטייה זו אינה בהכרח שגויה אך לעריכת צוואה אין מגבלת גיל למעט העובדה שהמוריש חייב להיות מעל גיל 18 ומומלץ לכל אדם ואדם אשר לו מעט רכוש וממון, לערוך צוואה עוד בשלב מוקדם בחייו ובכך לקנות שקט נפשי.

היות והחיים רווים בהפתעות, לא ניתן לעולם לדעת מה יילד יום ומה יקרה לפלוני אלמוני האם יחייה עד 120 או חלילה יסיים את חייו באירוע טראגי. מסיבה זו, מומלץ לערוך צוואה בכל שלב בחיים ויפה שעה אחת קודם. עריכת צוואה בשלב מוקדם בחייו של אדם אינה באה להעיד דבר ואינה חלילה מסמלת סוף כלשהו. להפך, ברוח דברי חז"ל ניתן לומר כי עריכת צוואה מאריכה חייו של אדם ומוסיפה לו שנים ארוכות ובריאות.

משרדנו אשר מודע לרגישות הקיימת לעיתים במקרים בהם נותר רכוש ללא צוואה והוראות מסודרות, ממליץ לכל קהל לקוחותיו לערוך צוואה מוקדם ככל שניתן ובכך לוודא כי גם אם חלילה יקרה אירוע מצער כלשהו יוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי יורשיהם יפעלו בדיוק בהתאם לרצונם ולא חלילה יחלו להתפתח סכסוכים סביב הירושה שנותרה.

אילו סוגי צוואות יש

ישנם מספר סוגי צוואות אשר כל אחת כרוכה בהוראות והנחיות משלה אך לצורך מאמר זה נציינם בקצרה:

  • צוואה בכתב – צוואה זו הינה צוואה אשר עורך המוריש בעצמו ובכתב ידו. צוואה זו תוקפה המשפטי אינו חזק מספיק שכן בהעדר עדים לצוואה עלול בית משפט בשלב מאוחר יותר לקבל התנגדות אשר תעלה כלפיה ואף לפסול אותה.
  • צוואה בפני עדים – צואה זו בדומה לצוואה בכתב נעשית על ידי המוריש אך תחתם בפני שני עדים אשר יחתמו עליה בעצמם. חתימת העדים במקרה זה תעניק תוקף משמעותי לצוואה ותסייע ליורשי המוריש בשלב מאוחר יותר להתמודד עם התנגדות לצוואה אם וכאשר זו תוגש. יש לציין כי העדים יחתמו בעצמם על הצוואה ויאמתו את חתימתו של המוריש.
  • צוואה בפני רשות – צואה זו הינה צוואה הנחתמת בפני גורם חוק כגון שופט, נוטריון או רשם בהמ"ש. צוואה זו הינה הצוואה החזקה ביותר מבחינה משפטית. משרדנו מעניק ללקוחותיו בין היתר שירותי צוואה נוטריונית.
  • צוואה בעל פה – צוואה זו נעשית רק במקרה והמוריש שוכב על ערש דווי ואינו מסוגל לכתוב צוואה בעצמו. העדים אשר נוכחים בעת שמיעת הצוואה יערכו את הצוואה לאחר מכן בעצמם ויחתמו עליה.

מהי הצוואה המומלצת

כל אדם רשאי לבחור את הצוואה אשר יערוך בהתאם להחלטתו ושיקול דעתו. יש לזכור כי צוואה בכתב ללא נוכחות עדים הינה צוואה חלשה אשר עלולה בשלב מאוחר יותר להיבחן בבית המשפט ואיש אינו יודע מה תהיה ההחלטה הסופית.

המלצת משרדנו היא לערוך לכל הפחות צוואה בפני 2 עדים אשר יאמתו את חתימת המוריש ויוכלו להעיד לאחר מכן על אותנטיות הצוואה ונכונותה.

כמובן שניתן לעורך צוואה נוטריונית אשר תאומת ותחתם על ידי נוטריון ובכל למעשה יינתן לה תוקף משפטי חזק ועוצמתי. מומלץ בעניין זה לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בתחום על מנת שניתן יהיה לקבל את מלוא היעוץ וההכוונה בנושא. משרדנו ישמח להשיב לשאלות בעניין והנכם מוזמנים להשאיר לנו הודעה.

מה ניתן לרשום במסגרת הצוואה

היות וצוואה היא מערכת הכללים וההוראות של המוריש כלפי יורשיו וכלפי כל מי שטוען לחלק ברכושו, ניתן לרשום במסגרת הצוואה כל דבר שרוצים כל עוד אין זה נוגד הוראת חוק. היתרון העצום בצוואה הוא שהמוריש רשאי לקבוע בהתאם לרצונו באופן מלא כיצד ינהגו ברכושו ובנכסים שיותיר מאחוריו.

המוריש רשאי לקבוע כי פלוני אלמוני לא ירש דבר ומאידך רשאי לקבוע כי רכושו יחולק שווה בשווה בין היורשים השונים. רצונו של אדם כבודו הוא לא סתם משפט ריק מתוכן, מדובר במשהו אמיתי ונוכחי המאפשר למוריש להחליט ולקבוע באופן מלא ומוחלט כיצד יורשיו ינהלו ויתנהגו ברכושו לאחר לכתו לעולם שכולו טוב בשיבה טובה.

התנגדות לצוואה

פעמים רבות חרף עריכת הצוואה באופן מושלם וראוי לא ניתן להבטיח כי לא תוגש התנגדות כלפיה. התנגדות לקיום צוואה יכולה להיות על ידי אחד מהיורשים או על ידי אדם שלישי הטוען לפגם או כשל בה.

כאשר מוגשת התנגדות לקיום צוואה לבית משפט לענייני משפחה עורך דין צוואות וירושות במרכז יעמוד על המשמר וילחם לדחיית ההתנגדות והותרת הצוואה על כנה.

על מנת שניתן יהיה למנוע מצבים בהם בית משפט מקבל התנגדות לצוואה יש לוודא כי עריכת הצוואה תעשה באופן מדויק, כשר משפטית ונכון. רק כך ניתן יהיה למקסם את הסיכויים כי היא תעמוד על כנה ולא תהיה חשופה לביטול על ידי בית משפט לענייני משפחה.

משרד עורכי דין עקראוי ומזרחי מתמחה בדיני צוואות וירושות וערוך לספק לכם את מלוא השירותים המשפטיים הנדרשים. השאירו לנו הודעה ואנו נשוב אליכם בהקדם.

במאמר זה דיברנו על:
המחבר

מייל אישי: yerushonlaw@gmail.com | אודותינו | עורכי דין עקראוי את מזרחי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים רבות בדיני צוואות וירושות תוך מתן דגש על יישום רצונו של הלקוח ועריכת המסמכים המשפטיים לפי רצונו ודעתו בדיוק כפי שרצה.
קו המנחה של משרדנו הוא כי רצונו של אדם כבודו והדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בפעולות אשר יש לבצע לאחר לכתו של המוריש בשיבה טובה לעולם שכולו טוב.
משרדנו נוהג בזהירות יתרה בעריכת המסמכים המשפטיים ומוודא כי הלקוח הבין ומודע לתוכן הנרשם בהם וכן שבע רצון מהאופן בו יתקבלו החלטות הנוגעות לענייניו האישיים לאחר פטירתו.

עורך דין צוואות וירושות עקראוי את מזרחי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עקראוי את מזרחי ושות'
עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין צוואות וירושות
לייעוץ חייגו עכשיו
052-5595831
פתח צ'אט
זמינים לשירותך 24/7
לייעוץ ללא התחייבות שלחו הודעה
דילוג לתוכן