ימים: א -ו: 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00
לייעוץ חייגו עכשיו

052-8693401

עורך דין צוואות וירושות בצפון

תושבי הצפון והסביבה נהנים אף הם משירותים משפטיים הקשורים לעריכת צוואה לרבות צוואה נוטריונית וכל העניינים הקשורים בכך. עורך דין צוואות וירושות בצפון זהו עורך דין אשר יוכל לספק לתושבי הצפון והסביבה שירותים משפטיים הקשורים לעריכת צוואה ובמקרה הצורך התנגדות לצוואה במסגרת דיון משפטי בבית משפט לענייני משפחה.

עורך דין צוואות וירושות בצפון - עורכי דין עקראוי את מזרחי ושות'

היום יותר מתמיד ניתן באמצעות ייצוג משפטי של עורך דין לערוך צוואה מוקדם ככל שניתן ולוודא כי ביום שנלך לעולם שכולו טוב ידאגו היורשים שלנו לנהוג ברכוש ובנכסים שהותרנו מאחור בדיוק כפי שהיינו רוצים שיקרה.

עריכת צוואה והותרת מסגרת כללים ברורה באשר לניהול הרכוש השייך לנו הוא אבן יסוד בניהול חברה תקינה היודעת לכבד את רצון הזולת גם לאחר מותו.

האם גם אני צריך לערוך צוואה?

כמעט כל אדם בישראל מחזיק ברשותו נכסים וכספים אשר צבר במהלך חייו. עם לכתו לעולם שכולו טוב, יורשיו בהתאם לסדר דין יקבלו את רכושו וינהגו בו כפי שהיה רוצה. מסיבה זו, מומלץ לכל אדם לערוך צוואה מוקדם ככל שניתן ובכך להבטיח כי יורשיו אשר יקבלו את נכסיו ינהגו בהם בדיוק כפי שהיה רוצה.

משרדנו ממליץ ללקוחותיו לערוך צוואה ללא קשר למצב גופני או לגיל ובכך להבטיח הגנה ושמירה על העניינים האישיים גם ביום בו המוריש לא יהיה בין החיים.

אם קיים לכם רכוש או חפצים שווי ערך אחרים, זה הזמן לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בדיני צוואות וירושות על מנת שניתן יהיה לערוך לכם צוואה העונה בדיוק על רצונכם. מדובר בהליך משפטי פשוט יחסית הנעשה בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח.

למי מומלץ לערוך צוואה

כפי שצוין קודם לכן ההמלצה היא לערוך צוואה לכל אדם ואדם אך כפי שניתן לראות ישנם סוגי אוכלוסיות שונות אשר ההמלצה להן לערוך צוואה גדולה יותר מאנשים אחרים. בין סוגי האוכלוסיות הללו ניתן למצוא את המקרים הבאים:

  • ידועים בציבור אשר לכל אחד מבני הזוג נכסים ורכוש משלו. במקרה זה בנוסף להסכם יחסי ממון מומלץ לבני הזוג לערוך צוואה כך כל אחד ידע בדיוק מה הרכוש שלו וכיצד יחולק במקרה וילך לעולם שכולו טוב.
  • הורים יחידנים. כאשר יש הורה יחדני מומלץ לו לערוך צוואה על מנת שבמקרה של מוות חלילה לא יקומו יורשים נוספים ואחרים ויטענו לחלק בירושה.
  • אנשים הסובלים ממחלות כרוניות העלולות לגרום למוות פתאומי. כאשר פוקדת אדם מחלה מסוימת העלולה להביא למותו מומלץ לערוך צוואה מוקדם ככל שניתן על מנת שלא תהיינה מריבות לאחר מכן.

כיצד אדע לאתר משרד עורכי דין בצפון המתמחה בדיני צוואות וירושות

משרד עורך דין צוואות וירושות בצפון זהו משרד המתמחה בעריכת צוואות ויש לו ניסיון וידע בעריכת הצוואה וניסוחה בדיוק בהתאם לדרישת הלקוח. ככל ואתם מעוניינים לשכור את שירותיו של עורך דין צוואות וירושות הנמצא בצפון הארץ כל שעליכם לעשות זה לוודא כי משרד עורכי הדין מתמחה בדין משפטי זה ובידיו הניסיון והיכולת לענות על בקשתכם.

לאחר שמצאתם את משרד עורכי הדין בדקו איזו צוואה מומלצת לכם לערוך האם צוואה בפני עדים או צוואה נוטריונית. בהתאם למצבכם האישי משרד עורכי הדין ימליץ לכם כיצד לפעול ואיזו צוואה לערוך.

הגיעו למשרד עורכי הדין כאשר אתם יודעים בדיוק מה ברצונכם לקבוע במסגרת הצוואה ותנו לעורכי הדין את מלוא המידע אשר יסייע להם לערוך את הצוואה בדיוק כפי שרציתם.

האם ייתכן והצוואה תתבטל מסיבה כזו או אחרת?

ביטול צוואה ייתכן רק לאחר שתוגש התנגדות לקיום צוואה לבית המשפט ופסילתה על ידו. התנגדות לקיום צוואה תוגש על ידי אחד מהיורשים או כל אדם אחר הטוען לפסילת הצוואה.

התנגדות לצוואה יכולה להיות ממספר טעמים כגון אי כשירותו של המוריש לקבל החלטות, עושק, כפייה וכו'. ככל ובית המשפט יקבל את ההתנגדות עלול הוא לבטל את הצוואה ולהורות על חלוקת הרכוש ליורשים השונים בהתאם לסדר דין.

מסיבה זו, כאשר עורכים צוואה יש לוודא כי היא נערכת באופן מקצועי ביותר אשר לא יותר חורים ופינות לא סגורות העלולות לאחר מכן לגרום להגשת התנגדות לבית משפט בגין כשירותה של הצוואה.

משרד עורכי דין עקראוי את מזרחי עושים כל שביכולתם על מנת להבטיח עריכת צוואה מקצועית אשר לא תותיר את יורשי המצווה חשופים להגשת התנגדויות וחלילה ביטול הצוואה.

פנו לעורך דין צוואות וירושות וקנו שקט נפשי

ידוע ממקורות חז"ל כי עריכת צוואה עוד בשלב מוקדם בחייו של אדם מקנה לו אריכות ימים. הידיעה כי גם ביום שאדם הלך לעולם שכולו טוב רכושו ונכסיו מנוהלים בדיוק כפי שהיה רוצה מקנה שקט נפשי וודאות. ייתרה מכך, רבים מעורכי הצוואות יעידו כי הסיבה העיקרית לעריכת הצוואה היא הרצון למנוע מהיורשים השונים סכסוכים כספיים והעמקת השסע בקרב בני המשפחה.

זה לא סוד כי משפחות רבות נקרעות עקב סכסוכי ירושה ובהעדר צוואה הדרך לכך קצרה מאוד. צוואה הינה למעשה אבן דרך המשכינה שלום ואחווה בין היורשים השונים או לכל הפחות מונעת דרדור נוסף ביחסיהם. ככל והנכם מתלבטים אם זהו הזמן לערוך צוואה זכרו כי לעריכת צוואה אין מגבלת גיל (למעט העובדה כי המוריש חייב להיות בן 18 שנים) או מגבלת זמן.

עריכת צוואה מוקדם ככל שניתן תבטיח השכנת שלום בין היורשים, תמנע סכסוכים משפחתיים בעתיר ותבטיח כי עניינכם האישיים יתפקדו בדיוק כפי שהייתם רוצים. באמצעות ביצוע פעולה משפטית פשוטה יחסית על ידי עורך דין צוואות וירושות בצפון, ניתן לערוך צוואה בדיוק כפי רצונכם ודרישתכם. השאירו לנו הודעה ואנו נדאג לשוב אליכם בהקדם.

במאמר זה דיברנו על:
המחבר

מייל אישי: yerushonlaw@gmail.com | אודותינו | עורכי דין עקראוי את מזרחי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים רבות בדיני צוואות וירושות תוך מתן דגש על יישום רצונו של הלקוח ועריכת המסמכים המשפטיים לפי רצונו ודעתו בדיוק כפי שרצה.
קו המנחה של משרדנו הוא כי רצונו של אדם כבודו והדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בפעולות אשר יש לבצע לאחר לכתו של המוריש בשיבה טובה לעולם שכולו טוב.
משרדנו נוהג בזהירות יתרה בעריכת המסמכים המשפטיים ומוודא כי הלקוח הבין ומודע לתוכן הנרשם בהם וכן שבע רצון מהאופן בו יתקבלו החלטות הנוגעות לענייניו האישיים לאחר פטירתו.

עורך דין צוואות וירושות עקראוי את מזרחי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עקראוי את מזרחי ושות'
עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין צוואות וירושות
לייעוץ חייגו עכשיו
052-5595831
פתח צ'אט
זמינים לשירותך 24/7
לייעוץ ללא התחייבות שלחו הודעה
דילוג לתוכן