ימים: א -ו: 8:00-19:00 ויום ו': 8:00 - 12:00
לייעוץ חייגו עכשיו

052-8693401

עורך דין צוואות וירושות בתל אביב

תושבי תל אביב והסביבה שימו לב, היום באמצעות הליך משפטי די פשוט ובעזרת עורך דין המתמחה בדיני צוואות וירושות, ניתן להבטיח כי עניינכם האישיים יתנהלו בדיוק כפי שרציתם לאחר לכתכם בשיבה טובה לעולם שכולו טוב.

עורך דין צוואות וירושות בתל אביב זהו עורך דין אשר רכש ניסיון וידע בעריכת צוואות וביכולתו לערוך צוואה רגילה או צוואה נוטריונית הכל בהתאם לדרישת הלקוח.

עורך דין צוואות וירושות בתל אביב - עורכי דין עקראוי את מזרחי ושות'

היום יותר מתמיד, זה הזמן לקנות שקט וודאות בכל הנוגע לרכושכם ועניינכם האישיים כך שאם טרם פניתים לעורכי דין העוסקים בדיני צוואות וירושות זה הזמן לעשות כן.

משרד עורכי דין עקראוי את מזרחי חרת על דגלו להנגיש לציבור הרחב ובפרט לתושבי תל אביב והסביבה את המודעות לעריכת צוואה מוקדם ככל שניתן ובכך לקנות שקט נפשי וביטחון ליום שאחרי.

למה לי לערוך צוואה?

שאלה אשר שבה וחוזרת על עצמה לא אחת היא מדוע יש לערוך צוואה ובמה הדבר כל כך מועיל.

שאלה זו עוצמתית יותר כאשר מדובר באנשים צעירים אשר לפחות ממחצית חייהם לפניהם והם אינם מבינים מדוע מומלץ להם לערוך צוואה בשלב זה של חייהם. אמנם, קיימת חשיבות גדולה יותר לעריכת צוואה לאנשים בגיל השלישי או כאלה הסובלים ממחלות שונות.

יחד עם זאת, גם לאנשים בריאים אשר לכאורה אין כל סיבה הניראת לעין כי יש להם חובה לערוך צוואה נראה כי מוטב שיעשו כן ויפה שעה אחת קודם. חשוב להדגיש ולציין כי לעריכת צוואה אין כל השפעה על חיי המוריש או השלכות אחרות כלשהן. להפך, מקורות חז"ל מלמדים כי עריכת צוואה היא סגולה לאריכות ימים.

עריכת צוואה בשלב מוקדם של חייכם תוכל להבטיח כי לא משנה מה יעלה בגורלכם, הרכוש או הנכסים שהשארתם ינוהלו ויתפקדו בדיוק כפי שהייתם רוצים שיקרה ולא חלילה בהתאם לרוחו ודעתו של גורם אחר. כמו כן, צוואה מסודרת וברורה תמנע מריבות וחילוקי דעות בין יורשכם בעתיד ותאפשר להם להמשיך ולשמור על שקט ושלווה ביניהם.

ישנן סיבות רבות לצורך בעריכת צוואה עוד בשלב מוקדם של חייכם. אם אכפת לכם כיצד רכושכם ועניינכם האישיים ינוהלו אחרי לכתכם לעולם שכולו טוב זה הזמן לפנות לעורך דין צוואות וירושות ולערוך צוואה מקיפה אשר תשקף בדיוק את רצונכם ותמנע פילוג בין היורשים השונים או סכסוכים ומחלוקות.

איזה סוגי צוואה קיימים ואיזו צוואה מומלץ לערוך

היות וצוואה היא מסמך המתעד את רצונו של האדם, ניתן לערוך את הצוואה כמעט בכל אופן שרוצים אך אם רוצים כי לצוואה זו יהיה תוקף משפטי לאחר מכן והיא תכובד על ידי הערכאות המשפטיות, מומלץ לעורכה באופן המחמיר ביותר.

  • צוואה בכתב – צוואה בכתב היא למעשה מסמך אשר המוריש כותב בכתב ידו בו הוא מציין כיצד רכושו יחולק לאחר מותו וכן כיצד ינוהלו נכסיו. בהעדר גורם נוסף המאמת צוואה זו יהיה קל יותר בעתיד להתנגד לצוואה.
  • צוואה בפני עדים – בדומה לצוואה בכתב גם במקרה זה המוריש מצווה בכתב כיצד ינהגו בנכסיו ורכושו רק שהפעם ישנם שני עדים המאמתים את חתימתו וחותמים בעצמם על הצוואה. לצווה זו ישנו תוקף חזק יותר לאור העובדה כי ישנם עדים אשר נכחו בעת חתימת המוריש על הצוואה.
  • צוואה בפני רשות – בשפה המשפטית צוואה זו נקראית צוואה נוטריונית. עורך דין צוואות וירושות בתל אביב הוא עורך דין אשר יש לו סמכות לערוך ולבצע צוואה נוטריונית. לצוואה זו תוקף משפטי מובהק יותר מצוואה אחרת. משרד עורכי דין עקראוי את מזרחי מספק ללקוחותיו שירותים משפטיים הקשורים בעריכת צוואה נוטריונית.
  • צוואה בעל פה- צוואה זו ניתן לעריכה רק כאשר המוריש נמצא על ערש דווי ולא ניתן לערוך צוואה מסוג אחר.

המלצת משרדנו ללקוחתיו היא לערוך לכל הפחות צוואה בפני עדים כך לאחר מכן גם אם תעלה התנגדות לביצוע הצוואה יהיה לעורך הדין המייצג קל יותר להתמודד עם ההתנגדות ולהביא לסיום הטיפול המשפטי בתוצאה הטובה ביותר. כמובן שצוואה בפני רשות ובמקרה זה בפני נוטריון היא הצוואה החזקה ביותר אשר לה תוקף משפטי לכל דבר ועניין.

אל תתנו ליום המחר להפתיע אתכם, ערכו צוואה בהקדם

פעמים רבות גם אם המוריש עדין בחיים עריכת הצוואה הופכת לעניין מסורבל משפטית. ככל ואדם לוקה במחלה חלילה כושר תיפקודו ויכולתו המנטלית עלולים להיפגע ובכל להשליך על כשירותה המשפטית של הצוואה. במקרה בו המוריש אינו בקו הבריאות, יש להמציא מסמכים רפואיים המעידים על מצבו הבריאותי ובהעדר כאלה עלולה לעלות בשלב מאוחר יותר התנגדות לצוואה.

על מנת שניתן יהיה להימנע ממצב זה וממצב בו תעלנה שאלות לגבי כשירות הצוואה או בריאותו של המוריש, מומלץ לערוך את הצוואה מוקדם ככל שניתן כאשר המוריש בקו הבריאות וכשיר לקבל החלטות ואף להבין אותן. רק כך ובאופן זה ניתן יהיה להבטיח התמודדות עם כל התנגדות לצוואה שעלה אם תעלה בשלב מאוחר יותר.

פנו לעורך דין צוואות וירושות והקנו לעצמכם שקט נפשי

פניה מוקדמת לעורך דין המתמחה בדיני צוואות וירושות תקנה לכם שקט נפשי וודאות ברורה באשר לעניינכם האישיים לאחר לכתכם בשיבה טובה לעולם שכולו טוב. בנוסף, ככל והצוואה תערך בשלב בו המוריש בקו הבריאות ומתפקד באופן מושלם כך ניתן יהיה לעורכה בפשטות וללא כל מסמכים נוספים אחרים המצביעים על מצבו הבריאותי.

עורך דין צוואות וירושות בתל אביב הוא עורך דין המתמחה בעריכת צוואות לרבות צוואות נוטריונית.

כמו כן, עורך דין צוואות וירושות הוא עורך דין המתמחה בהתנגדויות לקיום צוואה וביכולתו לנהל דיון בהתנגדות ואף לחתור להכרעה בו על בסיס המסמכים, העדויות והראיות הקיימים. זה הזמן לפנות לעורך דין המתמחה בדיני צוואות ולערוך צוואה אשר תקנה לכם שקט וביטחון. השאירו לנו הודעה ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי.

במאמר זה דיברנו על:
המחבר

מייל אישי: yerushonlaw@gmail.com | אודותינו | עורכי דין עקראוי את מזרחי בפייסבוק

קצת על משרדנו

משרדנו מתמחה זה שנים רבות בדיני צוואות וירושות תוך מתן דגש על יישום רצונו של הלקוח ועריכת המסמכים המשפטיים לפי רצונו ודעתו בדיוק כפי שרצה.
קו המנחה של משרדנו הוא כי רצונו של אדם כבודו והדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בפעולות אשר יש לבצע לאחר לכתו של המוריש בשיבה טובה לעולם שכולו טוב.
משרדנו נוהג בזהירות יתרה בעריכת המסמכים המשפטיים ומוודא כי הלקוח הבין ומודע לתוכן הנרשם בהם וכן שבע רצון מהאופן בו יתקבלו החלטות הנוגעות לענייניו האישיים לאחר פטירתו.

עורך דין צוואות וירושות עקראוי את מזרחי תמונה ראשית - משרד עורכי דין עקראוי את מזרחי ושות'
עוד בנושא:
שתפו אותנו
צרו קשר עכשיו עם
עורך דין צוואות וירושות
לייעוץ חייגו עכשיו
052-5595831
פתח צ'אט
זמינים לשירותך 24/7
לייעוץ ללא התחייבות שלחו הודעה
דילוג לתוכן